Jste to, co publikujete

V dnešní informační společnosti přesycené internetem je na každý podnik obrovský konkurenční tlak. Jen správně a výstižně promyšlený titulek a poutavý obsah webových stánek vám pomůže dostat se do vyšších pozic internetového vyhledávače a tím zvýší vaši šanci uspět v konkurenčním boji. A právě IT & Marketingová agentura Gumption Swallow vám pomůže v této bitvě obstát!

TITULEK

Základním stavebním kamenem konstrukce celého článku je titulek. Titulek je to, co upoutá čtenáře. Podle obsahu titulku se rozhodne, zda si přečte článek celý nebo jde „o dům dále“. Důležité je u čtenáře povzbudit emoce a vyvolat zvědavost. Správně a výstižně promyšlená slova napomáhají k úspěchu a návštěvnosti. A také k jeho sdílení. Velké zpravodajské společnosti sázejí na negativní titulky, které jim zajišťují velkou návštěvnost.

Dalším populárním prvkem přitahujícím čtenářovu pozornost jsou pozitivní přídavná jména jako například „šťastný“, „nejlepší“ apod.

Dalším důležitým aspektem, který si musíme při sestavování článku uvědomit, je, pro koho je určen. Na internetu je jich bezpočet. Stejně tak zájmových skupin, poutavých stránek, vy však musíte svým titulkem oslovit ty správné. Musíte prostřednictvím svého článku najít potenciálního zákazníka, kterému jsou přesně vaše produkty nebo služby určeny.

OBSAH

Myslíte, že webové stránky mají být stručné nebo naopak velmi obsáhlé? V případě stručného obsahu designového webu hrozí, že neoslovíte toho svého klienta. Bude mít totiž pocit, že se z vašich webových stránek nedozvěděl potřebné informace a podívá se raději ke konkurenci. Ta toho bude mít na svém webu daleko více. Klient si už sám vybere, jaké informace jsou pro něj potřebné a důležité a které ne. Zásadní ale je, aby měl z čeho vybírat. Buďte tedy profesionální. Co napíšete, je VAŠÍ vizitkou!

Dalším důležitým krokem je styl psaní s použitím vhodných slov. Využívejte webový obsah zajímavým způsobem. Vzdělávejte své návštěvníky, umožněte přístup k velkému množství kvalitních a korektních informací. Nemějte strach např. určitý výrobek ukázat třemi úhly pohledu. Nadšencům dejte šanci, aby si mohli napsat o e-mailový bulletin, stáhnout si audia, sledovat videa apod.

Webová stránka s dobrým a líbivým obsahem, bude stále navštěvována a zákazníci se na ni budou s radostí vracet.

Zajímají vás více informací ohledně obsahu a PR článků? Nebojte se nás kontaktovat.

Pro zajímavost:

Existují dva způsoby, jak lidé pracují s webovými stránkami: „Vyhledat“ a „Prohlížet“. Webové stránky jsou sestaveny pro vyhledávání, což znamená, že odpoví na požadovaný dotaz návštěvníka webu. Průzkumy však ukázaly, že lidi zajímá mnohem víc, než na co se původně ptali. Řada zkušených marketérů pochopila, že klienti při běžném prohlížení webových stránek mají jen obecnou představu o tom, co chtějí najít. Zajímavým příkladem na českém trhu může být porovnávač cen a produktů Heureka. Lidé hledají určitý výrobek a k němu se jim zobrazují různá hodnocení a recenze. Návštěvník tak díky této vymoženosti získá daleko větší přehled a informace o výrobku, než kdyby hledal samostatné produkty.

Marketing na internetu není jen o bannerech, ale především o obsahu a použití správných klíčových slov na webových stránkách.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>